top of page

Tudást ad át és csapatot épít a Get Work Akadémia

“Csak akkor tudunk megfelelő minőségben reagálni partnereink igényeire, ha mindenkinél megvan a naprakész tudás, az attitűd és csapatként viselkedünk. Ez hívta életre a Get Work Akadémiát” - mondja Jáhny Ákos, a Get Work Csoport stratégiai igazgatója. A HR szolgáltatónál minden hónapban személyesen találkoznak a munkavállalók és egy napot közösen eltöltenek a fejlődés jegyében.


Az összes belsős munkatárs - azaz több mint 70-en - részt vesz a Get Work Akadémia havi programjain. Erre a napra Nyíregyházától Nagykanizsáig az összes irodából útra kelnek a munkavállalók - például toborzók, pénzügyesek, adminisztrátorok, irodavezetők, bérszámfejtők, hogy a cégcsoport budapesti központjában egy napot közösen eltöltsenek. A foglalkozásoknak több célja is van: belső kommunikáció, brandépítés, tudásátadás, a felmerülő problémák megvitatása és megoldása.


Jáhny Ákos elmondta, hogy mindenki szívesen jön, a kis létszámú vidéki irodákban dolgozóknak színfolt, hogy nagyobb közösségben beszélgethetnek, első kézből kaphatnak személyesen információkat a cégcsoport aktuális híreiről, terveiről és a legégetőbb munkaügyi és munkajogi kérdésekről.


Nagy az igény a tudásmegosztásra és a személyes találkozásra


A nap egy nagy közös meetinggel indul (all-staff meeting), amelyen a cégvezetés tart előadást és válaszol a kérdésekre. Majd az egyes szakmai területekhez kapcsolódó workshopok következnek: ilyen például a pénzügyi vagy a toborzási. A résztvevők itt átbeszélik az aktualitásokat, a példánál maradva a toborzási trendeket az egyes országrészekben. Előfordul az is, hogy munkajogi szakértő mutatja be a jogszabályi változásokat és azt, hogy erre miként lehet jól reagálni. Terítékre került már a 2023. január 1-től hatályos új munka törvénykönyve is, a munkajogász pedig rendszeresen készül konkrét jogesetekkel.


Fontos része a Get Work Akadémiának a munkavállalói jól-lét. Stresszkezelelési, reziliencia, kommunikációs tréninget kapnak a munkavállalók. Megtanulják, hogyan lehet az olyan eseteket kezelni, amikor egyszerre többféle elvárásnak kell megfelelniük, amikor a család mellett a munkaadó, a megbízó és az álláskeresők különféle igényeinek kezelése is kihívást jelent. Muníciót kapnak a munkavállalókkal való kapcsolattartáshoz, a velük való törődéshez is. Nem maradhatnak el igény esetén a szakmai, az irodai ügymenetet gyorsító tréningek sem, például az Excel-oktatás.

Szórakoztató és tanulságos, ha színészek szimulálnak javításra szoruló munkahelyi helyzeteket


Az akadémia egyik őszi foglalkozása üde színfolttal is szolgált. Egy színházi darab (Válótársas) mintájára színészek szimuláltak és improvizáltak a cégben előforduló, javításra szoruló munkahelyi helyzeteket. Például a felfelé delegálást, a felelősség hárítását, a nem elégséges kommunikációt. “Ha ferde tükröt tartanak elénk, ha kívülről látunk nálunk megtörtént munkahelyi helyzeteket, az átélhetővé válik és látható, hogy ennek mi a következménye, miért kellene ezen változtatni” - fogalmaz Jáhny Ákos.


A stratégiai igazgató hozzáteszi, hogy az akadémia azért is fontos, hogy a munkavállalók egy irányba evezzenek, érezzék, hogy egy nagy család tagjai, a nap jelentős közösségformáló erővel is bír.


A nyitóképen Jáhny Ákos, forrás

153 megtekintés
bottom of page