top of page

Üzleti megoldásaink munkaadóknak

Célunk, hogy minden szolgáltatásunkat azonos minőségi standardek alapján végezzük, dedikált Ügyfél-kapcsolattartót biztosítva. Toborzási szolgáltatásainkat úgy alakítottuk ki, hogy cégmérettől függetlenül minden vállalat meg tudja találni a Neki megfelelő szolgáltatást aktuális igényeire szabva.

A megváltozott üzleti környezet új megoldásokat igényel, ezért a klasszikusnak tekinthető munkaerő-kölcsönzés és közvetítés, valamint diák és nyugdíjas foglalkoztatás mellett elindítottuk hirdetési- és előszűrési szolgáltatásunkat is.

​​

A hazai ügynökségi piacon egyedülállóként fedjük le a toborzási igényeket teljes körűen, egy-kapus ügyintézéssel és dedikált Ügyfélkapcsolattartókkal.

hopp1
Teljeskörű szolgáltatás munkaadóknak; munkaerő kölcsönzés és munkaerő közvetítés

Teljeskörű - 360 fokos

szolgáltatási portfólió

Több mint 15 éves tapasztalat a munkaerő kölcsönzés és munkaerő közvetítés terén

15< év tapasztalat

Munkaerő kölcsönzés és munkaerő közvetítés Magyarországon és külföldön is

Országos lefedettség

Stabil partner a munkaerő kölcsönzés és munkaerő közvetítésben

Biztos pénzügyi háttér

Szakértő a munkaerő kölcsönzés és munkaerő közvetítésben

Szakértő csapat

Dedikált ügyfélkapcsolattartó a munkaerő kölcsönzés és munkaerő közvetítésben

Dedikált

ügyfélkapcsolattartók

Szolgáltatások

I. Recruitment & staffing  

   360° teljes körű toborzási és HR szolgáltatások

recruiter
Munkaerő kölcsönzés és közvetítés, bérszámfejtés - teljeskörű szolgáltatás munkaadóknak

GetScreen - előszűrési szolgáltatás

  • maximum 200 CV előszűrése 5 hard skill alapján

  • 3 kérdéses pontosító telefonos interjú

GetPerm - munkaerő-közvetítés

  • sikerdíjas szolgáltatás garanciával

  • specializált tanácsadók

  • fizikai és szellemi területre egyaránt

  • belépő szinttől a felsővezetői pozícióig

Cégünk a szakértői és vezetői munkaerő-közvetítés terén jelentős sikereket ért el az elmúlt években. Biztosították ezt többek között a szakterületekre specializálódott tanácsadóink, és a többezer fős, folyamatosan aktualizált saját adatbázisunk. Jellemzően a speciálisabb, komplex profilú keresésekre szakosodtunk. Kiemelt szakterületeink, amelyeken elért eredményeinkre büszkék vagyunk: 

Mérnöki és IT 

Beszerzés és logisztika

Back office és asszisztencia

Banki és pénzügyi 

Sales és marketing 

Fizikai munkaerő (betanított és szakmunka)

AMIT GARANTÁLUNK 

  • Legfeljebb 2 héten belül jelöltet állítunk az első profilnak megfelelően.

  • Szoros szakmai együttműködés, megértés.

  • Piaci szegmens feltérképezése, versenytársak, potenciális jelöltek beazonosítása.

  • Proaktív keresési technikák

  • Tanácsadói jelenlét az ügyfélinterjún. 

  • Az aktuális bérpiaci információk díjmentes biztosítása.

 

SZOLGÁLTATÁSUNK BIZTOSÍTÉKA

Szakterületekre specializált tanácsadói csapatunkkal garantáljuk szakértői és vezetői kiválasztási szolgáltatásunk időtállóságát. Amennyiben a felvételre került jelölttel mégis megszűnik a munkaviszony, az általunk közvetített munkatársért a munkába állás napjától számított - közösen megállapodott - időszak végéig térítésmentesen vállaljuk újabb jelöltek pályáztatását, az eredeti munkaköri kiírásnak megfelelően.

ÍGY DOLGOZUNK MI:

  • Képzett kiválasztási specialisták, erős sourcing támogatás

  • Munkaerő-piaci viszonyok folyamatos feltérképezése 

  • Proaktív toborzási módszerek

  • Külső és belső adatbázisszűrések

  • Direkt keresési módszerek

  • Folyamatos riportálás

    • A dedikált tanácsadó heti rendszerességgel jelentést küld a Megbízónak

  • Specializált tanácsadók által megtartott szakmai interjúk

    • Fókuszálva a jelölt keresés szempontjából releváns tapasztalataira, elért eredményeire.

  • Alacsony számú, kizárólag a profilnak megfelelő jelölt bemutatása

  • Pályázati anyag

    • A jelöltek bemutatása pályázati anyag formájában történik, amely részletesen tartalmazza a jelöltek, keresés szempontjából releváns tapasztalatait, szakmai eredményeit.

  • Kapcsolattartás biztosítása

    • Igény esetén a személyes interjúk megszervezése a Megbízó és jelölt között.

  • Ügyfélinterjún való részvétel

HIÁNYSZAKMÁK, SPECIÁLIS POZÍCIÓK BETÖLTÉSE

A Get Work Trend Kft. büszke országos lefedettségű irodahálózatára, mely egy-egy toborzás során hatékony segítséget tud nyújtani. Irodáinkban szakképzett munkatársaink igyekeznek elősegíteni a munkavállalói mobilitást,felkínálva a lehetőséget arra, hogy  egy jobb állás vagy egyszerűen csak munkalehetőség fejében a jelöltek akár ideiglenesen, akár hosszabb távra tegyék át lakhelyüket az ország más pontjaira. Megfelelő munkahelyi motiváció (albérlet támogatás, letelepedési támogatás, céges albérlet stb.) esetén a jelöltek száma a többszöröse is lehet az országos kiterjesztettségnek köszönhetően, illetve vonzó ajánlat esetén, a külföldön dolgozó potenciális jelöltek hazacsábítása is lehetséges opció.

GetTemp - munkaerő-kölcsönzés

  • rugalmas foglalkoztatás:

    • 1 naptól akár 5 évig

    • 1 főtől akár 500+ főig

  • ​teljeskörű munkaügyi adminisztráció

  • try&hire opció

Cégünk fő tevékenységi területe a munkaerő-kölcsönzés, szellemi és fizikai munkakörökbe egyaránt. Partnereink között több multinacionális nagyvállalat is megtalálható. A munkaerő-kölcsönzés hárompólusú (Kölcsönbeadó – Munkáltató, Kölcsönvevő – Foglalkoztató és Kölcsönzött – Munkavállaló) atipikus foglalkoztatási forma, amely olyan együttműködést jelent, amely során egyetlen megbízási szerződés és egy munkaszerződés megkötése által lehetővé válik, hogy az általunk toborzott munkavállalókat a Kölcsönvevőhöz kihelyezzük munkavégzésre.

Nálunk azonban a munkaerő-kölcsönzés ennél többet jelent:

MUNKAERŐ-KÖLCSÖNZÉS FOLYAMATA

  1.  Megrendelés

    • Írásos megrendelés elküldése részünkre, a pontos létszámigényekkel, elvárásokkal. 

  2. Előszűrés

    • A kölcsönvevő által átküldött megrendelés alapján, jelöltek előszűrése.

    • Munkakörhöz kapcsolódó tesztek kitöltetése a jelölttel, bizonyos esetekben a szolgáltató kérésének megfelelően speciális tesztek alkalmazása.

      1. Telefonos/személyes interjú lefolytatása a jelöltekkel.

  3. Interjúk

    • A projektvezető az előszűrést követően, a  megfelelt jelöltek anyagait továbbítja a HR munkatárshoz, szakmai vezetőhöz.

    • A jelöltek személyes bemutatásának megtervezése a kölcsönvevő telephelyén.

  4. Kiválasztás

    • A kölcsönvevő cég szakmai vezetői az interjút követően jelzik, hogy adott jelöltet szeretnék-e foglalkoztatni, és ha igen, milyen feltételekkel.

  5. Ajánlat

    • Jóváhagyás után a kiválasztott jelöltek részére megtörténik az ajánlat kiadása telefonon és írásban.

  6. Beléptetés

    • Orvosi alkalmassági vizsgálat megszervezése.

    • Munkaügyi adminisztráció elvégzése, szerződéskötés, bejelentés.

    • Külön igény esetén Erkölcsi bizonyítvány bekérése 

    • Belépők adatainak elküldése a kölcsönvevő cég kapcsolattartójának. 

  7. Foglalkoztatás

    • Bérszámfejtés

    • Bérutalás

    • Bérértesítő kiadása

    • Cafeteria rendelés/kiosztás

    • Napi szintű kapcsolattartás

    • Ügyfélszolgálat telefonon/személyesen

  8. Kiléptetés

    • A kölcsönvevő kérésére a munkavállalók kölcsönzésének megszüntetése, kilépők kezelése.

  9. Exit / kilépő interjúk készítése

  10. Statisztikák, kimutatások készítése

  11. Havi rendszerességű HR Kontrolling riport a kölcsönvevő partner által meghatározott kulcsmutatókra (KPI) vonatkozóan.

GetYouth powered by GWISZ - diák foglalkoztatás

  • költséghatékony

  • fizikai és szellemi területre egyaránt

  • teljeskörű adminisztráció

Célunk, hogy atipikus foglalkoztatási megoldásainkkal biztosítsuk Partnereink időszakos vagy hosszú távú munkaerőigényeit a mindenkor hatályos törvényi megfelelőség mellett.

Amennyiben az időszakos munkaerőigény leggazdaságosabb módját kívánjuk választani, és a munkaerőpiacra lépő generációk számára is szeretnénk munkalehetőséget biztosítani, az iskolaszövetkezeti foglalkoztatás a legjobb választás. 

2017 óta saját iskolaszövetkezettel rendelkezünk, melynek adatbázisa már több ezer regisztrált diákot számlál. 

Erősségünk, hogy kiemelt figyelmet fordítunk a stabil, folyamatos munkalehetőségek megteremtésére, a precíz ügyvitelre és a munkabérek pontos utalására.

CÉLUNK;

egyrészt, hogy a középiskolás, főiskolás és egyetemista nappali tagozatos hallgatók számára változatos munkalehetőséget és tisztes jövedelemforrást biztosítsunk, illetve segítséget nyújtsunk későbbi karrierterveik elérésében;

másrész pedig, hogy a munkáltatók számára olyan munkaerő-forrást biztosítsunk, amellyel létszámigényeiket gyorsan, rugalmasan és alacsony költségek mellett képesek megoldani.

A diákmunka előnyei a foglalkoztató cégek számára:

A kiválasztási folyamatot az iskolaszövetkezet végzi, a hirdetések feladásától  kezdve az interjúk lebonyolításáig, a kapcsolódó adminisztrációval azok teljes költségterhével együtt.

Lehetőség van időszakos vagy részfeladatok elvégzésére, nem szükséges állandó munkaviszonyban foglalkoztatni az alkalmazottat. A munkabér a ledolgozott munkaórák arányában/alapján kerül kifizetésre.

A munkáltatói jogokat az Iskolaszövetkezet gyakorolja, így a munkáltató mentesülhet többek között:

-     a keresőképtelen/betegállományban lévő munkavállalók pótlásának nehézségétől

-     a szabadságolással járó tervezés/áttervezés terhei alól

-  az állandó adminisztrációtól, valamint  az aggodalomtól, hogy beválik-e az adott alkalmazott, mivel amennyiben nincs megelégedve, egyszerűen cserét, másik diákot kér a feladat elvégzésére.

A hatékonyabb termelést a megbízható és precíz munkavégzésű diákok dinamizmusukkal, lelkesedésükkel, gyors betaníthatóságukkal segíthetik elő.

A vállalkozások/cégek bérköltségei jelentős mértékben csökkenhetnek, mivel nem kell fizetniük a szociális hozzájárulási adót, nincs kötelező TB-, egészségbiztosítási-, munkaerőpiaci járulék.

Az iskolaszövetkezeti foglalkoztatás folyamata:

  1. A Partner által igényelt diák munkaerő létszámát számos toborzási csatorna használatával biztosítjuk.

  2. A feladat követelményei alapján alkalmasnak talált jelentkezők önéletrajzát, rövid jellemzéssel továbbítjuk a Megbízónk felé, szükség esetén a személyes meghallgatást megszervezzük.

  3. Adminisztrációs feladatok elvégzése:

    • a diák munkaerő jogszerű foglalkoztatásához szükséges adatok, nyilatkozatok, okmányok, orvosi igazolás bekérése;

    • szerződéskötés elektronikusan;

    • bejelentés a NAV felé.

  4. Jelenléti ív nyomtatvány elkészítése és megküldése a Partner cég számára.

  5. A jelenléti ív alapján a tárgyhavi elszámolások elkészítése, intézkedés a munkabérek kiutalására.

  6. Megbízott tanácsadóinkon keresztül folyamatos kapcsolattartás a Megbízóval és a folyamat szereplőivel.

 

Miért érdemes a diákokat Iskolaszövetkezeten keresztül foglalkoztatni?

Iskolaszövetkezet - Munkaerő kölcsönzés és közvetítés, bérszámfejtés - teljeskörű szolgáltatás munkaadóknak
hr

GetYouth powered by GWISZ - diák foglalkoztatás

  • költséghatékony

  • fizikai és szellemi területre egyaránt

  • teljeskörű adminisztráció

Célunk, hogy atipikus foglalkoztatási megoldásainkkal biztosítsuk Partnereink időszakos vagy hosszú távú munkaerőigényeit a mindenkor hatályos törvényi megfelelőség mellett.

Amennyiben az időszakos munkaerőigény leggazdaságosabb módját kívánjuk választani, és a munkaerőpiacra lépő generációk számára is szeretnénk munkalehetőséget biztosítani, az iskolaszövetkezeti foglalkoztatás a legjobb választás. 

2017 óta saját iskolaszövetkezettel rendelkezünk, melynek adatbázisa már több ezer regisztrált diákot számlál. 

Erősségünk, hogy kiemelt figyelmet fordítunk a stabil, folyamatos munkalehetőségek megteremtésére, a precíz ügyvitelre és a munkabérek pontos utalására.

CÉLUNK;

egyrészt, hogy a középiskolás, főiskolás és egyetemista nappali tagozatos hallgatók számára változatos munkalehetőséget és tisztes jövedelemforrást biztosítsunk, illetve segítséget nyújtsunk későbbi karrierterveik elérésében;

másrész pedig, hogy a munkáltatók számára olyan munkaerő-forrást biztosítsunk, amellyel létszámigényeiket gyorsan, rugalmasan és alacsony költségek mellett képesek megoldani.

A diákmunka előnyei a foglalkoztató cégek számára:

A kiválasztási folyamatot az iskolaszövetkezet végzi, a hirdetések feladásától  kezdve az interjúk lebonyolításáig, a kapcsolódó adminisztrációval azok teljes költségterhével együtt.

Lehetőség van időszakos vagy részfeladatok elvégzésére, nem szükséges állandó munkaviszonyban foglalkoztatni az alkalmazottat. A munkabér a ledolgozott munkaórák arányában/alapján kerül kifizetésre.

A munkáltatói jogokat az Iskolaszövetkezet gyakorolja, így a munkáltató mentesülhet többek között:

-     a keresőképtelen/betegállományban lévő munkavállalók pótlásának nehézségétől

-     a szabadságolással járó tervezés/áttervezés terhei alól

-  az állandó adminisztrációtól, valamint  az aggodalomtól, hogy beválik-e az adott alkalmazott, mivel amennyiben nincs megelégedve, egyszerűen cserét, másik diákot kér a feladat elvégzésére.

A hatékonyabb termelést a megbízható és precíz munkavégzésű diákok dinamizmusukkal, lelkesedésükkel, gyors betaníthatóságukkal segíthetik elő.

A vállalkozások/cégek bérköltségei jelentős mértékben csökkenhetnek, mivel nem kell fizetniük a szociális hozzájárulási adót, nincs kötelező TB-, egészségbiztosítási-, munkaerőpiaci járulék.

Az iskolaszövetkezeti foglalkoztatás folyamata:

  1. A Partner által igényelt diák munkaerő létszámát számos toborzási csatorna használatával biztosítjuk.

  2. A feladat követelményei alapján alkalmasnak talált jelentkezők önéletrajzát, rövid jellemzéssel továbbítjuk a Megbízónk felé, szükség esetén a személyes meghallgatást megszervezzük.

  3. Adminisztrációs feladatok elvégzése:

    • a diák munkaerő jogszerű foglalkoztatásához szükséges adatok, nyilatkozatok, okmányok, orvosi igazolás bekérése;

    • szerződéskötés elektronikusan;

    • bejelentés a NAV felé.

  4. Jelenléti ív nyomtatvány elkészítése és megküldése a Partner cég számára.

  5. A jelenléti ív alapján a tárgyhavi elszámolások elkészítése, intézkedés a munkabérek kiutalására.

  6. Megbízott tanácsadóinkon keresztül folyamatos kapcsolattartás a Megbízóval és a folyamat szereplőivel.

 

Miért érdemes a diákokat Iskolaszövetkezeten keresztül foglalkoztatni?

​​II.  HR services

 

Bérszámfejtés

Kiszervezett bérszámfejtési szolgáltatásunk legfőbb előnye, hogy több fős bérszámfejtői csapat  alkalmazása helyett, a mindenkor hatályos munkaügyi és társadalombiztosítási jogszabályoknak való megfelelőséget garantáltan, egy kapcsolattartóval, költségeiket is csökkentve, biztonságban tudják általunk.

​​​

  • Teljes körű bérszámfejtés

  • Munkaügyi- és TB ügyintézés

  • Dolgozók be- és kiléptetése​

  • Adókötelezettség nyilvántartása

  • Munkaügyi nyilvántartások kezelése

  • Kapcsolattartás hivatalos szervekkel

  • Társadalombiztosítási kifizetőhelyhez kapcsolódó teendők ellátása

  • Havi átutalási listák elkészítése

  • Megbízóink igényére szabott riportok és statisztikák készítése​​

​​

 

Munkajogi tanácsadás

​​

A cégek, vállalkozások jogszerű működési feltételeinek megteremtése és folyamatos fenntartása az állandóan változó környezetben is kiemelt feladat.

A munkajogi-, a társadalombiztosítási, adózással kapcsolatos jogszabályok, rendeletek ismerete alapján a mindennapi életben való gyakorlati alkalmazásában segítünk Partnereinknek.

Főbb szakmai területek;

  • Munkaügyi audit
    a belső folyamatok átvilágítása és az ehhez kapcsolódó szabályzatok, utasítások, az alkalmazott szerződések, az ahhoz kapcsolódó dokumentumok áttekintése, a munkaügyi iratok, személyi munkajogi, adatvédelmi megfelelőségétől kezdve, az irattározásáig.

  • Folyamatfejlesztés
    javaslattétel az egyszerű, jogszerű változtatásra, a hatékonyabb működési feltételekre, aktív közreműködés a végrehajtásban, utókövetés.

  • Szakértői, tanácsadói közreműködés az operatív munkában és a hatósági vizsgálatokon.

A szolgáltatás részbeni, vagy teljes skálájú igénybevételével;

  • Konkrét javaslatot teszünk a szakszerű és gyors korrekció módjára, tartalmára

  • Biztosítható, hogy a munkaügyi folyamatok és nyilvántartások megfeleljenek a hatályos törvényeknek, rendeletek és szabályok előírásainak

  • Elkerülhető a munkaügyi bírság.

 

Szakmai hátterünk:

  • közel 5 éves munkaügyi felügyelői,

  • 7 éves társadalombiztosítási - ellenőri, és 

  • több mint 30 éves HR vezetői tapasztalat.

 

Bérpiaci adatszolgáltatás

A Get Work  bérpiaci felmérését havonta frissítjük, annak érdekében, hogy egy vállalat HR szakembereként vagy ügyvezetőjeként mindig az aktuális munkaerőpiaci adatokhoz juss hozzá. Fontosnak tartjuk, hogy minden pillanatban az éppen aktuális bérpiaci trendekről és intézkedésekről kapj pontos és hiteles információt.

A bérpiaci felméréseink elérése érdekében érdeklődj értékesítő kollégáinknál.

​​III.  OUTSOURCING

 

Bérmunka 

  • A gyártó vállalatok számára a legnagyobb nehézséget a munkaerőhiány jelenti, melyre megoldást számos esetben nyújtanak megoldást a piac meghatározó szereplőivel közösen kialakított szolgálatásaink, magába foglalva melyek - a legújabb üzletágunkat -  a bérmunka és bérgyártást. Szolgáltatási kínálatunk ezzel együtt  révén lettek teljes körűek, kiszolgálva az emberi erőforrással és gyártással kapcsolatos ügyféligényeket.

outsourcing

Aktív piaci jelenlétünknek köszönhetően megismerhettünk több főbb hazai gyártó és termelő vállalatot, az általuk alkalmazott technológiákat, és a munkaerőpiac folyamatos változása nyomán felmerülő igényeket.

 

Kezdetben a termelők számára a munkaerő-kölcsönzés jelentette a megoldást, majd az egyre szorosabb együttműködésünk alapján a gyártás bizonyos részfolyamatait , sok esetben már bérmunkában végeztük. napjainkra a jó együttműködésnek köszönhetően, a termelés egyes részfolyamatait  a saját telephelyeinken, kiszervezett bérgyártás formájában végezzük.

A bérgyártás lehetővé teszi Partnereink számára a meglévő termelési folyamatok bizonyos részeinek kiszervezését. A bérgyártás igénybevételével javul a költséghatékonyság, illetve ideális megoldás lehet a folyamatos vagy időszakos kapacitástöbblet és hiány kezelésére is.

  • A gyártási folyamatok teljes körű megismerésével, a feladatok elsajátításával és a minőségi, mennyiségi kritériumok betartásával végezzük a ránk bízott feladatot.

  • Szakmai tapasztalatunk és technikai felszereltségünk révén vállaljuk késztermék legyártását is, akár már az alapanyag megmunkálásától kezdve.

  • Teljes körű szolgáltatásunk része a minőségellenőrzés, késztermék csomagolása, valamint a logisztikai szolgáltatás nyújtása a Megrendelőnk igénye szerint és saját márkaneve alatt.

  • Szakértő munkatársaink segíthetnek a folyamatok javításában, fejlesztésében, együttműködve új megoldásokat találhatunk, növelhetjük a gyártás hatékonyságát.

Rehabilitációs foglalkoztatás

  • Cégünk több éve akkreditált foglalkoztatóként van jelen a munkaerőpiacon. Ez alatt az idő alatt sokrétű tapasztalatot szereztünk megváltozott munkaképességű munkavállalók toborzásában, mentorálásában és a nyílt munkaerőpiacra történő visszairányításukban.

Megváltozott munkaképességű munkavállalók közvetítése szolgáltatásunk keretein belül a következőkben tudjuk Partnereinket támogatni:

  • Meglévő munkakörök elemzése.

  • Javaslattétel megváltozott munkaképességű munkavállalóval is betölthető munkakörökre, már meglévő munkakörök átalakítására.

  • A megfelelő munkavállalók megtalálása, integrálása (akár try-and-hire konstrukcióban –munkaerő-kölcsönzési szolgáltatásunk keretein belül).

  • Folyamatos támogatás, mentorálás.

  • A többi munkavállaló érzékenyítése, befogadókészségük növelése.

Kapcsolat - Munkaerő kölcsönzés és közvetítés, bérszámfejtés - teljeskörű szolgáltatás munkaadóknak

KAPCSOLAT

Fekécs László - sales director

laszlo.fekecs{kukac}getwork{pont}hu  |  Tel: +36 20/485-9617

Kapcsolat

Kérjen ajánlatot egyszerűen és gyorsan!

Ajánlatkérés
bottom of page